Оновлення від TEXA - розблокування захищених автомобілів VOLKSWAGEN GROUP
11 мая 2023
РОЗБЛОКУВАННЯ ДОСТУПНЕ ДЛЯ ЗАХИЩЕНИХ АВТОМОБІЛІВ VOLKSWAGEN GROUP
Послуга, інтегрована в програмне забезпечення IDC5 та включена до підписки TEXPACK, забезпечує повний доступ до автомобілів Volkswagen Group з можливістю необмеженого розблокування захищених блоків керування та втручань автентифікованим, швидким та простим способом.Зростання зв'язаності транспортних засобів призвело до серйозних змін в автомобільному світі: дедалі більше автомобілів оснащується одним або декількома захищеними блоками управління з причин, пов'язаних з кібербезпекою. В останніх автомобілях концерну Volkswagen, як і в інших виробників, реалізована система захисту ззовні, яка запобігає з'єднанню з бортовими електронними блоками управління та звичайними діями з діагностики та ремонту незалежними механіками.
TEXA вигідно співпрацює з виробниками, щоб гарантувати, що її механіки можуть виконувати діагностичні операції без ускладнень. Завдяки цій серйозній прихильності, починаючи з нещодавно випущеного оновлення програмного забезпечення IDC5 CAR 76, тепер можна виконувати втручання автентифікованим, швидким та безпечним способом навіть на автомобілях німецького виробника, оснащених захищеними блоками керування, що належать марки: Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Skoda, Volkswagen Комерційні автомобілі, Bentley та Lamborghini .
Для цього просто підпишіться на TEXPACK CAR і створіть особистий обліковий запис через портал myTEXA (по одній на кожного техніка, який має працювати з автомобілями). Це проста та інтуїтивно зрозуміла процедура, яка за кілька хвилин призводить до створення профілю та перевірки цифрової особистості. Після завершення цієї простої процедури механік може використовувати програмне забезпечення IDC5 CAR для виконання всіх діагностичних операцій повністю і без обмежень, навіть за наявності захищених блоків управління.
«Автомобілі Volkswagen Group, – пояснює Іджіно Де Лотто, менеджер з маркетингу TEXA, – становлять близько 25% автомобілів, зареєстрованих у Європі за останні п'ять років*. Ми говоримо про велику частку ринку для механіків, які завдяки нашому новому рішенню тепер можуть без проблем обслуговувати клієнтів, забезпечуючи клієнтам ще більш повний сервіс допомоги».