Гарантія на товар
Умови гарантійного обслуговування
- 1. Загальні положення
- 2. Початок гарантії та документи, що підтверджують гарантію
- 2.1. Обчислення гарантійного терміну
- 2.2. Документи, що підтверджують гарантію
- 3. Визначення гарантійного випадку
- 4. Методи відновлення гарантійного обладнання
- 5. Терміни та умови відновлення
- 5.1. Базові умови відновлення
- 5.2. Виїзд на територію замовника
- 5.3. Гарантія лише на деталі
- 5.4. Деталі для самостійної заміни користувачем
- 5.5. Телефонна підтримка
- 6. Встановлення та профілактичне обслуговування обладнання
- 7. Область дії та відповідальність
- 8. Розширення гарантії
1. Загальні положення
Гарантійне обслуговування поширюється на обладнання, опції та деталі, поставлені через фірму "Велл Крафт". Незалежно від того, кому було передано обладнання (тобто користувача), якщо інше не вказано додатково. Повний перелік обладнання (найменування та модель) можна переглянути тут.
Ідентифікація обладнання здійснюється за маркуванням (табличка, закріплена на зовнішньому корпусі обладнання). Маркування є невід'ємною частиною обладнання та підтверджує легітимність гарантійної претензіїГарантійне обслуговування поширюється на дефекти компонентів та/або обладнання загалом, заявлені власником протягом терміну гарантії.
Гарантійне обслуговування виконується Сервісним центром фірми "Велл Крафт" або його уповноваженим представником.
Зовнішні по відношенню до обладнання пристрою – наприклад, системний блок комп'ютера, друкувальні пристрої чи інше периферійне обладнання – розглядаються як самостійні пристрої та не підлягають гарантійному обслуговуванню.
Опції — це окремо придбані компоненти, встановлені відповідно до можливої конфігурацією устаткування й у складі устаткування, тобто. що не є самостійними пристроями. До опцій належать запасні частини, використані у процесі гарантійного ремонту.
Компоненти обладнання, придбані та встановлені в момент його продажу, не підпадають під визначення опцій та розцінюються як частина заявленого на гарантійне обслуговування обладнання, якщо інше не обумовлено додатково.
2. Початок гарантії та документи, що підтверджують гарантію
2.1. Обчислення гарантійного терміну
Гарантійний термін обчислюється від дати відвантаження обладнання, що фіксується фірмою "Велл Крафт" та підтверджується відповідним записом у Гарантійному талоні (базовий термін). Допускається збільшення терміну гарантії до трьох років за умови профілактичного (регламентного) обслуговування обладнання.
Гарантійний термін на опції обчислюється від дати придбання. Усі вузли та компоненти, що є частиною несправного (заявленого на гарантійний ремонт) устаткування, замінені протягом гарантійного терміну, успадковують гарантійний термін та умови гарантійного обслуговування устаткування загалом, тобто. ні на ці компоненти, ні на обладнання в цілому Сервісний центр не передбачає продовження гарантійного терміну.
На деякі види обладнання гарантійний термін обчислюється від дати закінчення пуско-налагоджувальних робіт. Факт закінчення пуско-налагоджувальних робіт фіксується Сервісним центром або його повноважним представником та підтверджується відповідним записом у Гарантійному талоні та/або актом про виконання пуско-налагоджувальних робіт.
Увага! Відповідальність за затримку у проведенні пуско-налагоджувальних робіт більш ніж на три місяці від дати відвантаження обладнання несе власник обладнання або організація, яка безпосередньо продала це обладнання власнику.
2.2. Документи, що підтверджують гарантію
Для отримання гарантійного обслуговування протягом базового терміну гарантії (див. п. 2.1) необхідно пред'явити будь-який з наступних документів: заповнений Гарантійний талон із зазначенням найменування, моделі та заводського номера обладнання, дати відвантаження та термін гарантії. Гарантійний талон заповнюється та підписується особою, уповноваженою фірмою "Велл Крафт";
Для отримання гарантійного обслуговування обладнання, експлуатація якого вимагає виконання пусконалагоджувальних робіт та/або профілактичного (регламентного) обслуговування, необхідно пред'явити наступні документи (див. п. 2.1): акт про виконання пусконалагоджувальних робіт із зазначенням дати робіт та заводського номера обладнання , підписаний Сервісним центром фірми "Велл Крафт"; акт про виконання профілактичного (регламентного) обслуговування із зазначенням дати робіт та заводського номера обладнання, підписаний Сервісним центром фірми "Велл Крафт".
Сервісну книжку, що містить відповідні записи про найменування, модель та заводський номер обладнання, дати закінчення пуско-налагоджувальних робіт та/або дати проведення профілактичного (регламентного) обслуговування, термін гарантії. Сервісна книжка має бути підписана Сервісним центром фірми "Велл Крафт".
З усіх питань, що стосуються отримання гарантійного обслуговування, як власник, так і уповноважений продавець можуть звертатися до Сервісного центру фірми "Велл Крафт" за роз'ясненнями.
Увага! До розгляду приймається Гарантійний талон (Сервісна книжка) встановленого зразка, що видається торговим відділенням фірми "Велл Крафт" на кожну одиницю обладнання (вироби, продукції). Відповідальність за роз'яснення умов гарантійного обслуговування та передачу Гарантійного талона (Сервісної книжки) кінцевого користувача (власника) покладається на фірму "Велл Крафт" або уповноваженого продавця.
3. Визначення гарантійного випадку
Легітимність гарантійної претензії визначається за маркуванням обладнання, що дозволяє звірити заводський номер обладнання із заводським номером, зазначеним у Гарантійному талоні, та визначити конфігурацію обладнання, гарантійний термін та умови усунення дефектів протягом гарантійного строку.
Гарантійним є випадок дефекту (втрати працездатності) будь-якого з компонентів гарантійного обладнання, за винятком:
- механічні пошкодження (включаючи випадкові), отримані внаслідок дії вогню, удару або аварії;
- дефектів, отриманих внаслідок використання неоригінальних запасних частин, а також обслуговування, ремонту або модифікації обладнання приватними особами або організаціями, які не мають спеціального дозволу Сервісного центру "Велл Крафт";
- дефектів, що виникли внаслідок порушення правил та умов експлуатації, транспортування або зберігання;
- несправності, що виникла внаслідок нормального зносу або закінчення терміну служби компонентів обладнання (витратних матеріалів, ріжучого інструменту, фільтруючих елементів, змінних насадок електронного «носа» тощо);
- несправності, що є наслідком впливу на мікрокод, виробленого будь-якою особою за винятком співробітника Сервісного центру фірми "Велл Крафт";
- дефектів, що виникли внаслідок використання програмного забезпечення, приладдя, витратних матеріалів або інших деталей, не схвалених фірмою-виробником та/або фірмою-постачальником.
У гарантійному ремонті (заміні) може бути відмовлено за відсутності маркування обладнання або неможливості його прочитати (ушкодження, зафарбовування); за відсутності Гарантійного талона (Сервісної книжки) на обладнання або його (її) неправильне (неправомірне) заповнення; за відсутності підтвердження легального (через уповноважених продавців) придбання обладнання.
За наявності в обладнанні додаткових вузлів, які не передбачені конфігурацією (наприклад, мережевих або інших адаптерів), гарантійні претензії приймаються лише у разі дефекту, що не є прямим наслідком використання такого вузла.
4. Методи відновлення гарантійного обладнання
Протягом гарантійного терміну дефект обладнання усувається шляхом заміни несправних компонентів (вузлів) на аналогічні у справному стані. Усі несправні компоненти (вузли) — дефектні запасні частини, замінені в обладнанні на підставі гарантійної претензії, стають власністю Сервісного центру. Якщо дефектна запасна частина з будь-яких причин не може бути передана у власність Сервісного центру, вона підлягає оплаті за ціною запасної частини, що надається для заміни.
Запасні частини, що надаються для гарантійного ремонту, є або знову виробленими, або відновленими на заводах фірм-виробників і відповідними за параметрами новими.
Відновлення гарантійного устаткування обов'язково пов'язані з заміною дефектних запасних частин. Для відновлення працездатності обладнання можуть бути зроблені роботи і без використання запасних частин - наприклад, очищення друкувальних головок, очищення та регулювання напрямних та гвинтових пар, очищення плат контролера, оновлення мікрокоду, регулювання окремих компонентів (вузлів), відновлення монтажних з'єднань, усунення механічних пошкоджень та т.п.
Оновлення мікрокоду на новішу версію не є частиною гарантійного обслуговування. Його зміна не проводиться автоматично з появою нових версій. При виникненні дефекту, що є прямим наслідком роботи зі застарілою версією мікрокоду, Сервісний центр на власний розсуд або змінить мікрокод і обміняє відповідну дефектну запасну частину, або порекомендує власнику провести оновлення мікрокоду шляхом використання процедури перезапису. Забезпечення сумісності математичного забезпечення (прикладних програм) з новими версіями мікрокоду та оновлення мікрокоду з появою нових версій математичного забезпечення є відповідальністю кінцевого користувача – власника обладнання.
5. Терміни та умови відновлення
5.1. Базові умови відновлення
Гарантійний ремонт обладнання виконується на території Сервісного центру фірми "Велл Крафт" після пред'явлення обладнання протягом гарантійного терміну. Сервісний центр здійснює безкоштовну діагностику та заміну дефектних запасних частин (гарантія типу «Запасні частини та робота»).
Усі транспортні витрати, зобов'язання та ризики щодо доставки обладнання в ремонт та з ремонту несе власник обладнання.
Гарантійний ремонт обладнання проводиться протягом двох до тридцяти днів з моменту отримання обладнання Сервісним центром фірми "Велл Крафт".
Якщо на складі Сервісного центру відсутні запасні частини, потрібні для проведення ремонту, термін гарантійного ремонту збільшується на строк постачання необхідних запасних частин. У цьому випадку термін гарантії продовжується на час гарантійного ремонту обладнання, про що робиться відповідний запис у Гарантійному талоні (Сервісній книжці).
Увага! У загальному випадку на обладнання поширюється гарантія типу «Запасні частини та робота». Для визначення типу гарантії слід керуватися записом у Гарантійному талоні (Сервісній книжці) або таблицею.
5.2. Виїзд на територію замовника
На певні типи обладнання розповсюджується гарантія типу «Відновлення на території замовника» (див. Гарантійний талон (Сервісну книжку) або таблицю). Ця умова передбачає, що власник має право на ремонт несправного обладнання з прибуттям інженера Сервісного центру фірми "Велл Крафт" до місця встановлення обладнання, якщо інженер Сервісного центру встановив, що усунути заявлену проблему (дефект) неможливо навіть при акуратному виконанні користувачем усіх рекомендацій, переданих інженером за телефоном;
Власник має право викликати інженера для гарантійного обслуговування після повної оплати всіх витрат, пов'язаних з відрядженням інженера Сервісного центру фірми "Велл Крафт" до місця встановлення обладнання
У будь-якому разі за власником залишається право безкоштовного ремонту на території Сервісного центру фірми "Велл Крафт".
5.3. Гарантія лише на деталі
Усі опції, а також деякі типи обладнання мають гарантію типу "Запасні частини". Ця умова передбачає, що власник має право протягом гарантійного терміну безкоштовно обміняти несправні компоненти в Сервісному центрі, а роботи з діагностики та заміни, так само як і інші накладні витрати, пов'язані з пересиланням запасних частин, що повертаються (дефектних), та оформленням обміну, необхідно оплачувати додатково.
5.4. Деталі для самостійної заміни користувачем
На деякі типи обладнання поширюється гарантія типу "Самостійна заміна користувачем". Ця умова передбачає, що певні деталі надсилаються безпосередньо власнику, який самостійно здійснює заміну.
Інструкції з встановлення, а також інструкція з повернення або знищення дефектної деталі додаються до деталі, що висилається.
Якщо дефектна деталь, обов'язкова до повернення, не буде повернена Сервісному центру у встановлений термін, власнику буде виставлено рахунок на оплату деталі, що висилається. У цьому випадку до оплати рахунку Сервісний центр має право відмовити в подальшому гарантійному обслуговуванні обладнання, на якому відбувалася заміна дефектної деталі.
5.5. Телефонна підтримка
Частина гарантійного обслуговування є безкоштовна телефонна підтримка. Цей сервіс включає консультації щодо встановлення та використання обладнання, а також пошуку можливої причини його відмови. Зверніть увагу, що при відмови спеціаліст Сервісного центру може вказати тільки на ймовірні (найбільш типові) причини.
Телефонна підтримка не включає превентивні заходи, такі як інформування про наявність нових версій або доопрацювань, поширення нових версій або доробок, нагадування про необхідність проведення регламентних робіт.
6. Встановлення та профілактичне обслуговування обладнання
На певні типи (моделі) обладнання поширюється гарантія типу «Встановлення та введення в експлуатацію» (див. Гарантійний талон (Сервісну книжку) або таблицю). Ця умова передбачає, що обладнання розпаковується, встановлюється та вводиться в експлуатацію в присутності або з санкції та за безпосереднього керівництва чи участі представників Сервісного центру, про що робиться відповідний запис у Гарантійному талоні (Сервісній книжці). Надалі гарантійний ремонт обладнання надається на умовах та у строки, що відповідають гарантії типу «Відновлення на території замовника» (див. п. 5.2), якщо інше не обумовлено додатково.
На певні типи (моделі) обладнання поширюється гарантія із профілактичним (регламентним) обслуговуванням (див. Гарантійний талон (Сервісну книжку) або таблицю). Ця умова має на увазі, що власник несе повну відповідальність за дотримання термінів профілактичного (регламентного) обслуговування обладнання. При цьому всі роботи виконуються відповідно до процедур, встановлених у технічній (експлуатаційній, користувальницькій або іншій) документації, що додається до обладнання та/або переданої Сервісним центром, та за безпосереднього керівництва або участі представників Сервісного центру, про що робиться відповідний запис у Гарантійному талоні (сервісній книжці). При недотриманні цієї умови Сервісний центр має право відмовити в подальшому гарантійному обслуговуванні обладнання, профілактичне (регламентне) обслуговування якого не проводилося (немає запису в Сервісній книжці), або здійснити гарантійний ремонт обладнання лише після повної оплати всіх витрат, пов'язаних із відновленням несправного обладнання.
Увага! У зв'язку з можливістю пошкодження обладнання в процесі встановлення або профілактичного обслуговування рекомендується звертатися до фахівців Сервісного центру фірми "Велл Крафт" за допомогою у проведенні робіт. В іншому випадку (якщо дефект виник через некваліфіковану установку або відсутність профілактичного обслуговування) гарантійні претензії не приймаються.
7. Область дії та відповідальність
У загальному випадку гарантійне обслуговування не поширюється на витратні матеріали та деталі, що мають обмежений термін служби, такі як картриджі, друкуючі головки плотерів, ріжучий інструмент, елементи, що фільтрують, змінні насадки електронного «носа» тощо компоненти обладнання.
Сервісний центр не несе відповідальності за пошкодження або втрату інформації (програмного забезпечення), що виникли через несправність обладнання. У зв'язку з цим Сервісний центр рекомендує користувачам архівувати дані, якщо така потрібна за умовами експлуатації.
Сервісний центр не дає жодних гарантій або запевнень, крім зазначених у цьому матеріалі. Зокрема, Сервісний центр фірми "Велл Крафт" не несе відповідальності за жодну шкоду або втрачену вигоду внаслідок дефекту обладнання.
8. Розширення гарантії
Для ряду моделей обладнання можливе розширення гарантії. Дане розширення передбачає як продовження терміну гарантійного обслуговування, і зміна рівня сервісу (зобов'язання за термінами та умовам відновлення). Пакет розширеної гарантії можна придбати у Сервісному центрі фірми "Велл Крафт".